Faq
1. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
2. Od czego zależy czas realizacji zamówienia?
3. Jak długo trwa realizacja zamówienia z odbiorem osobistym?
4. Skąd wysyłany jest towar?
5. Jak zabezpieczany jest transport? Jakie jest ryzyko uszkodzenia płytek w transporcie?
6. Kiedy i jak zgłosić stłuczkę transportową?
7. Czy ceny można negocjować?
8. Jak często aktualizowana jest informacja o dostępności?
9. Czy mogę zarezerwować towar przed złożeniem zamówienia?
10. W jaki sposób mogę domówić płytki do zamówienia już istniejącego, aby nie ponosić podwójnych kosztów transportu?
11. Czy mogę zamówić płytki, których nie ma w sklepie internetowym?
12. Czy mogę kupić płytki na sztuki?
13. Gdzie mogę zobaczyć Wasze płytki na żywo?
14. Czy istnieje możliwość zamówienia próbki płytki przed zakupem?
15. Czy do płytek są dobierane konkretne kolory fug?
16. Czy istnieje możliwość zamówienia wizualizacji?
17. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?
18. Czy mogę zamówić dostawę na konkretny dzień i godzinę?
19. Czy mogę zamówić dostawę na sobotę?
20. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą zamówienia?
21. Czy dostawa towaru na palecie obejmuje wniesienie jej do lokalu?
22. Czy jest możliwa inna opcja dostawy niż na palecie?
23. Czy płytki, które oferujecie są w pierwszym gatunku?
24. Czy po zakupie mogę przechować towar w Waszym magazynie?
25. Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?